diumenge, 24 de novembre del 2013

Tot parat

Fa temps que no publico res, vaig tenir uns problemes amb la LCD o l'I2C, no ho tinc clar, tampoc en vaig demanar de nous per sortir de dubtes, però si que tinc de camí una Arduino Mega 2560.

Tot i que el blog, és claríssim que va sobre la Raspberry Pi, faré unes probes per descartar el possible error.

Dir que he probat les 2 LCD que tinc i els resultat són semblants, les he probat connectades directament als GPIO i sols sembla funciona la meitat de la pantalla.

Bé, esperarem a que m'arribi l'Arduino i poder fer probes tant pel port I2C com a les LCD directament.

Enllaços a clons Arduinos Mega 2560 a dx.com:
Mega 2560 R3 ATmega2560-16AU Board + USB Cable for Arduino - Black + Blue
Mega2560 ATmega2560 Microcontroller Development Board w/ USB Cable for Arduino

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada